úterý 2. června 2009

Road Jack

Můj poslední článek byl tak trochu na hrst barbiturátů zapitých ranní kávou. A to je poněkud smrtelná kombinace. No tak jsem se rozhodl napsat vám o tom jak mám v úmyslu si pořídit do kanceláře klokana... Tento Macropus rufus(tohle je latinsky klokan vážení) by byl statný živočich řádu dvojitozubci obvykle žijící pod australským nebem. Dal bych mu jméno Road Jack, pořidil bych mu rukavice na Box a udělal z něj svého tiskového mluvčího. Road Jack by si spokojeně hopkal po kancelaři a kdykoliv by někdo přišel, schoval by se za skříň. Pokud by dotyčný po mě něco potřeboval, odkázal bych jej na svého tiskového mluvčího. V tu chvíli, nastupuje Road Jack a ručně stručně vysvětluje dotyčnému jak se věci mají. Myslím si, že každý by byl dostatečně konsternován takovým to podlým útokem. A tak by za mě klokan Road Jack vyřizoval uplně všechno až na telefóny. A to jen do té doby než ho naučím mluvit. Krásná představa.... jdu shánět letenku do australie... Road Jacku těš se!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak něco takového by se opravdu hodilo! To by byl ráj :).