středa 11. února 2009

Tomio Okamura

Pravě jsem shlédl dokument 13. komnata s panem Okamurou. Musím říct, že poslední dobou o tomto člověku hltám informace teměř ze všech dostupných medii. Je to muž, kterého osobně velmi obdivuji. No a rozhodl jsem se, že také napíšu proč. Pan Okamura je napůl japonec a napůl čech. Což je problém protože japonci vás berou jako cizince a češi také. Každý na vás pohlíží skrze prsty a jak sám pan Okamurá říká "nikdo vás neuznává." I přes to všechno se tento pán postavil na vlastní nohy a přesvědčil lidi, že jim má co nabídnout. Postavil se nepřízni okolností a bojoval. Tedy pane Okamuro komu čest, tomu čest. Přiznávám, že jste pro mě opravdu inspirujicí člověk. Velmi rád bych měl vaši výdrž a nejenom to. chtěl bych mít i vaše odhodlání. Jste člověk který bojuje s předsudky a vyhráváte na plné čáře. Pro mě jste muž který se nezastavil před hloupostí ostatních a za to vám patří dik.

13. komnatu pana Tomia Okamury mužete vidět:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/208562210800041-13-komnata/

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Naprosto souhlasím. Nestává se mi že vidím člověka a "bum", je to tam:-) číší z něj obrovské charisma a získla si mé sympatie na první pohled. Fascinuje mě jak je zdvořilý, schopný, a bezpochyby velmi inteligentní. Fandím mu jako podnikateli i jako čověku.